Rezervacija smještaja

Datum dolaska:

Broj noći:

Promo kod (opcija):

NAJBOLJE CIJENE

Pitajte nas?

Za vas smo pripremili najčešća pitanja te se nadamo da će vam olakšati i pružiti detaljne informacije pri odabiru Lapada za vašu destinaciju.

Je li moguće otkazivanje non refundable rezervacije?
Non refundable rezervacije su uvjetovane terećenjem kreditne kartice za puni iznos boravka odmah po primitku rezervacije. Takva potvrđena rezervacija ne može se mijenjati za neki drugi termin a u slučaju otkaza rezervacije naplaćeni iznos se ne vraća, bez obzira na razlog otkaza rezervacije.

Kad se najranije možemo prijaviti u sobu a kada najkasnije trebamo napustiti?
Check in je od 14:00 a raniji check in se ne može potvrditi unaprijed jer je check out do 12:00 pa ovisi i o stanju bookinga na dan dolaska da li će biti moguće. Gosti mogu ostaviti prtljagu na recepciji u prostoriji gdje se odlaže prtljaga u slučaju da rano dolaze u hotel. Check out je do 12:00 a kasni check out je moguć ako to dopušta booking situacija u kojem slučaju se naplaćuje 300 kn, i trajanje je do 19:00

Koji su uvjeti otkaza rezervacije?
Rezervacija se može otkazati bez troškova storna 3 dana prije dolaska. Ako se stornira u roku kraćem od 3 dana naplatiti će se iznos 1 noći a u slučaju no show naplatiti će se cijeli iznos.

Što je obiteljska soba?
Obiteljska soba (family room) naziv je za 2 classic sobe koje su spojene unutarnjim vratima. Idealan su odabir za obitelji sa 2 djece. Nalaze se u novom dijelu hotela , jedna soba je sa bračnim ležajem a druga soba sa 2 kreveta. Obje sobe imaju sve zasebne sadržaje i inače se prodaju individualno a ta su vrata jedino što ih razlikuje od drugih. S obzirom da su kombinacije različite pa imamo i bez balkona te sa balkonima, ne potvrđuje se unaprijed točan tip sobe već to ovisi o stanju bookinga na dan dolaska.

Za obitelji sa 2 djece također možemo ponuditi i junior apartmane koji se sastoje od spavaće sobe sa bračnim ležajem, kupaonicom te dnevnim boravkom sa velikim kaučem koji kad se razvuce je veličine 160 x 200 i idealan je za 2 osobe.

Da li superior sobe imaju balkone?
Ne, superior krilo nema balkone

Da li superior sobe imaju 2 odvojena ležaja?
Ne, superior sobe, kao i apartmani, nemaju mogućnost odvojenih ležaja, sve su isključivo sa bračnim krevetom.

U kojim sobama mogu biti 3 osobe?
Zbog svoje prostranosti, superior sobe pogled park i apartmani mogu smjestiti 3 osobe i zadržati udobnost. Treći ležaj je sofa ležaj na razvlačenje veličine 90 x 180 cm.
Classic sobe u novom dijelu nisu predviđene za tri osobe zbog svoje veličine te bi se prilikom razvlačenja sofa ležaja izgubilo dosta slobodnog prostora u sobi te onemogućio izlazak na balkon stoga hotel ne preporuča 3 osobe u ovom krilu.

Da li imate pristup invalidima i da li imate sobe za invalide?
Da, hotel ima pristup za invalide, liftovi su dovoljno široki da gost bez problema uđe sa kolicima a imamo 2 invalidske sobe koje su u potpunosti prilagođene za osobe sa invaliditietom. Obje imaju francuski ležaj, walk in shower i dosta su prostrane. Širina ulaznih vrata je 90 cm.

Veličine soba?
Superior sobe velike su 25 – 33 m2 dok je veličina classic soba 23 m2.
Junior apartman velik je 42 m2 a superior apartman 35 m2.

Da li hotel ima WIFI
Da, sve sobe imaju WIFI kao i ostali prostori unutar hotela.

Imaju li sve sobe aparate za kavu i čaj?
Da,spomenuti aparati nalaze se u svim sobama.

Da li su kućni ljubimci dopušteni?
Ne.

Da li hotel nudi uslugu transfera unutar svoje ponude?
Da,hotel ima ugovorenu uslugu transfera, potrebno je dostaviti podatke o letovima, plaćanje je direktno na recepciji a cijene su sljedeće:

TRANSFER JE POTREBNO NAJAVITI NAJKASNIJE 4 DANA PRIJE DOLASKA. NAKON TOGA POTREBNO JE KONTAKTIRATI RECEPCIJU NA reception@hotel-lapad.hr ili 00385 20 455 555

Aerodrom-hotel


• automobil 1 - 4 osobe = 300 kuna
• kombi za 4 - 7 osoba = 400 kuna

hotel – aerodrom

• automobil do 1 - 4 osobe = 270 kuna
• kombi za 4-7 osoba = 350 kuna

Povratni automobil 1 - 4 osobe = 570 kn
Povratni kombi 4 - 7 osoba = 750 kn

Hotel nije odgovoran za promjenu cijena.

Gdje kupiti autobusne karte za lokalni autobus?
Autob. karte se mogu kupiti u hotelu.

Kako doći do Grada?
Lokalnim autobusom br. 6, taksijem ili pješice (3,5 km = cca. 45min)

Koliko daleko je plaža?
Plaža je udaljena 800 m.

Jesu li ručnici na bazenu besplatni?
Ručnici su besplatni i koriste se isključivo na bazenu.

Koje je radno vrijeme bazena?
Hotelski bazen je otvoren od 8,00 do 19,00.

Mogu li konzumirati svoje piće i hranu na bazenu?
Nije dozvoljeno konzumirati svoju hranu. Pool bar je otvoren od 8,00 do 24,00 gdje se može kupiti hrana i piće.

Hoću li sigurno dobiti double bed ako zatražim?
Broj soba sa double krevetom je ograničen. Ponekad ne uspijemo ispuniti taj zahtjev ali možemo staviti umetak koji može dobro zamijeniti double krevet.

Je li moguće imati late check-out?
Ovisno o popunjenosti hotela moguće je imati late check-out uz nadoplatu.

Što hotel nudi za obilježavanje obljetnice ili rođendana tijekom boravka gosta?
Nekoliko je vrsta ponude unutar kojeg gost može odabrati sljedeće:

Košara voća po cijeni od 100 kuna
Mignoni (mini kolačići) po cijeni od 130 kuna
Čokoladna ili voćna torta za dvoje po cijeni 50 kn

Bijela vina:
Graševina Kutjevo 0,75 = 150 kuna
Pošip,Čara 0,75 = 180 kuna

Crna vina:
Plavac Hotel Lapad 0,75 = 150 kuna
Cabernet Sauvignon Merlot Belje 0,75 = 200 kuna
Pjenušava vina:
Milenium Tomac 0,75 = 260 kuna
Bakarska vodica 0,75 = 220 kuna

Cvijeće:
Buket 3 ruže po cijeni 100 kuna
Buket 7 ruža po cijeni 200 kuna
Buket 10 ruža po cijeni 300 kuna

Kad se jedno od navedenih odabere,potrebno je dostaviti kreditnu karticu za naplatu a odabrano se stavi u sobu gosta prije dolaska.

Imate li ponudu jela za goste sa posebnom prehranom (gluten feee, dairy free)
Da, hotel unutar svoje ponude nudi izbor hrane za goste koje imaju posebnu prehranu, te su napomene obično odmah uključene na rezervaciji te se informacije prethodno daju restoranu.
Također se nudi i vegetarijanski jelovnik.

U koliko sati počinju a kada završavaju doručak i večera?
Doručak je od 06:30 – 10:30
Večera je od 19:00 – 22:00
Oboje su buffet stil.

Da li je moguće prethodno rezervirati mjesto u restoranu za večeru?
Ne, nažalost, zbog limitiranosti prostora, ne primamo rezervacije za restoran

U slučaju da odlazimo/dolazimo nakon vremena doručka/večere?
Za goste koji imaju kasni dolazak pripremi se ''hladna večera'' a za one koji imaju letove jako rano pripremi se ''lunch box''

Da li hotel ima uslugu punog pansiona?
Puni pansion uključuje uslugu ručka, ručak se može dobiti u restoranu u periodu 12:00 – 14:00 a može biti a la carte ili uz nadoplatu od 20 eura po osobi u kojem slučaju će ponuda biti sukladno tom danu.

Online Dispute Resolution platform is available to European consumers and traders under: http://ec.europa.eu/odr.